top of page

Hores. Els nombres del sol.


L'objectiu de la primera pràctica de Disseny Gràfic i Comunicació era que cadascú, a partir d'una cartulina, aconseguís crear nombre jugant amb talls, doblecs, llum i ombres.

Vaig buscar un concepte que anés més enllà d'entendre un nombre com una representació gràfica. Em vaig proposar relacionar els dos conceptes clau de la pràctica, LLUM i NOMBRES.

És així com em vaig adonar que els nombres que més impacte tenen en les nostres vides estan generats per la llum del sol. Son, per tant, les HORES. La solució va ser crear un RELLOTGE DE SOL.

Vaig buscar altres formes de donar valor a la composició, incloent un sol que indica el sud, amb la paraula SOL creada per l'ombra del nombre 507 invertit a consciència.

La primera prova al taller de pràctiques, que podem observar de color rosa, era una representació del concepte només formal, però per aquest projecte era essencial que fos funcional. Vaig documentar-me i vaig crear un rellotge de sol funcional, i on tots els elements depenen de les ombres. Objectiu complert.

bottom of page